Saturday, 2 May 2015

Sketsa Cuti Semester

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum uolls. May Allah bless youalls okey. Amenn.

Macam-macam nak cerita senanye. Tapi malas nak update. Will be update soon okey.

Update ni jee dulu. Tu pon copy daripada my instagram. Can follow my instagram donutkekcoklat. Thanks youu :)

Sketsa cuti semester. 
Mak kata mak risau sebab anak dara dia tak masuk dapur. Takut tak reti masak.
T takut mak mentua komen "mak kau tak ajar anak dia masak ke". Aku diam jee. Sekali masak. Hah pandai pun. Sedap. Dah boleh kahwin dah. *Dalam hati aku* pergh pergh dah start dah. Suruh kahwin pulak -,-'
Aku punn diam lagi sambil basuh kuali.
Tetiba dengan sendiri mak yang bersuara.
"mak ni sikit sikit kahwin kan" 
Okeyy aku punn jawab
"haah tahuu takpe,naik bosan dah"
sambil buat muka. Sebab bosan, sukaa nau cakap pasal kahwin. Tak sayangg orang ke sampai kejap kejap suruh kahwin kejap kejap suruh kahwin T_T
tanak kahwin lagilaaa. Aiseyymennn ! nanti kalau orang rasee nak kahwin orang bagilaa tahuu mak dengan ayah. Lambat lagi T_T
Lainlaa si anje ni. Diaa memang nak kahwin sebab dia dah readylaa gamaknye.

#Amoii #Anje #pakaibajublackoutnegara #cardigen #snickers #sempoii #sungaimelaka #gambarlama.




No comments:

Post a Comment