Saturday, 7 June 2014

Hati-Hati dengan Hati

ya Allah kurniakan ketenangan dunia akhirat,
cintakan bunga akan layu,
cintakan manusia akan mati,
cintakan Allah kekal selamanya,
itulah cinta, cinta yang hakiki.

astagfirullahalzim. sepanjang hidup tak pernah frust. tapi akhirnya aku frust dek kerana manusia. frust kali pertama sangat menyakitkan sehinggakan ia menjadi benci tetapi frust untuk kali kedua aku cuba kuat. kerana aku pernah lalui sebelum ini.

setiap pertemuan pasti ada perpisahan. bertemu kerana Allah berpisah juga kerana Allah. Allah takkan hilangkan sesuatu kecuali menggantikan dengan yang lebih baik. Allahu hati ini Allah saje yg mengetahui. redha tu penting. thanks Allah. everythings is ALLAH !

Allah dah cakap berharap dengan manusia CONFIRM kecewa tapi hang degil jugak ! nak jugakk berharap.  nasiblaa labu. hang tanggunglaa sendiri.

its okeyy hati. kau kuat, kau tabah, kau boleh lalui semua dugaan dan rintangan. serta ujian Allah.
dalam al-aquran ade kate 'Allah takkan membebankan hambanya kecuali hambanya mampu'.
okey hati ! mulai sekarang jangan benarkan siapa-siapa insan yang bergelar ADAM ada kat dalam diri kau kecuali insan bernama MUHAMMAD BIN ABDULLAH. paham kann ?!
sooo, hati-hati dengan hati !

no more guy ! men not allowed in my heart ! fullstop !. 
barubaru ni ada minggu mesra siswa. btw bestlaa jugak. ahlan wasahlan student semester 1! 



kuat kerana Allah.

kbaiii. moga Allah redhaa dan ada dalam perlindungan Allah. 
Assalamualaikum !

No comments:

Post a Comment