Tuesday 29 April 2014

Bersama MEREKA

apaa yang saya tulis semuanya untuk saya, sebab nanty saya akan bace balik apa yang saya tulis. Untuk peringatan saya juga, if readers nak amek apa yang baik dari apa yanh saya tulis tafaddol :)

Berubah memang senang kan ? tapi nak ISTIQAMAH sangat susah. sebab benda itu yang saya rasa sendiri.  Perlu ada bimbingan serta motivasi dari orang lain. Setiap manusia ada kisah silamnya. saya juga, awak juga ritee ? memang kita dilahirkan tak pernah sempurna sampai bila-bila punn kan. kecuali  kekasih Allah S.W.T nabi Muhammad S..A.W ( sollu alan nabiyy )

Hmm stokin dah handsock ? okey mula-mula memang susah nak applykan dalam kehidupan. tapi bila dah lama-lama in shaa Allah everything gonna be okey :D kita sendiri akan rasa malu bila tak pakai.
Akan rasa selamat bila lengkap bila bersama mereka. hihi.
Bagi saya, tak perluu nak pakai tudung labuh. Sebab Allah tak cakap pun kena pakai tudung labuh kan ? Allah cakap, labuhkan tudung, labuhkan tudung not wearing tudung labuh. ritee. bagi saya cukuplah kalau pakai tudung lerang 45 punggg, janji tutup apa yang sepatutnya kena tutup. islam tu mudah, kita jee saja nak merumitkan.

harituuu masa ada kem kepimpinan, ada acara dalam air, senior cakap kenapa tak tanggal stokin ? errr saya pun mampu sengih jelah. fasi tu bagi arahan " buka kasut, tapi saya tak suruh pun bukak stokin, tapi siapa yang bukak tu saya tak tahuu, saya tak suruh punn sebab tu aurat kannn "

bagi saya lagi, asyik bagi saya je bila lak nak bagi orang lain pulak. hihi. bagi saya kan memang susah kodd kalau nak jaga betul-betul. tapi kalau tak mampu tu slow-slow jelah kan ?!! buat apa yang patut je duluuu.





klah ! semoga dalam perlindungan Allah. bhaiiiii Assalamualaikum !


1 comment: