Monday 28 April 2014

Just PINJAMAN

Dimulakan dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani.

Alhamdulillah ended for semester 3. sekejap jekan ? rasa macam semalam je baru orientasi. hiksssss. tinggal lagi satu tahun je nak habis study. okey very tak sabar. lepastu baru nak fikir nak sambung degree or tak. in shaa Allah kalau ada rezeki sambung universiti. lepas ni kalau nak sambung ingat nak sambung luar melaka. asyik dok kat dalam ni jee. teringin gak nak jadi anak perantau. mungkin sambung kat sabah sarawak ke kann. tu pun kalau sanggup laaa. hee

Btw saya nak cerita yang saya happy sangat sebab apa ? sebab Allah bagi pinjam kat saya mereka yang baik. yang mengingatkan saya pada sang pencipta. in shaa Allah. Walaupun saat saya sedih mereka tetap ada, bagi saya support. Espcially my sporting family. kawan-kawan. mantan keluarga persepsi, keluarga persepsi sekarang, mereka yang pernah ada dalam hidup dan bdr in shaa Allah saya sayang mereka kerana Allah.

Saya takkan pernah lupa setiap moments bersama mereka. walaupun kami hanya kenal dalam jangka waktu sekejap sahaja just one years, demi Allah saya rinduu dan sayang mereka sangat. sehinggakan waktu akhir AGM rasa sedih sangat sebab kami akan berpisah :'( takkan ada gaduh lagi, bising-bising waktu meeting, takda lagi program-program bersama dorang, dan tak dapat tengok ajk-ajk media. huhu.

Its okey, setiap pertemuan pasti ada perpisahan rite ? lagi pun mereka cuma bagi pinjam je. Allah dah bagi pinjam mereka pun dah bersyukur sangat Alhamdulillah. Allah knows thee best for me, in shaa Allah for you all too. just pray :)
Dan setiap apa yang berlaku kat atas dunya ini pasti ada hikmah. terima dengan hati yang ikhlas dan terus bersangka baik dengan Allah. 

eh ! sebelum terlupa saya mohon doakan, final saya yang baru je lepas agar dapat keputusan cemerlang in shaa Allah. thanks ! okeylah, see u at new post ! Assalamualaikummm


iklan mereka :


berselfiee sikit dengan makayah. wahh bestkan ada parents yang sporting like barney and friends. adik je yang takda. dye no in mood time ni kodd.


mereka ^^


keluarga persepsi yang baru. i'm timb. Yang di-Pertua, in shaa Allah.


when ur have problem, just remember Allah. and keep ur smile because Allah knows the best for you and me too, in shaa Allah :)




so that all. thank you ! semoga dalam rahmat Allah :)



No comments:

Post a Comment