Wednesday, 17 April 2013

Aku Memang Seorang Yang Hipokrit !!!

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyanyang.

Alhamdulillah alhamdulillah Allah masih bagi peluang pada saya untuk hidup diatas bumiNya yang barakah ini. in shaa Allah.

Terima kasih awak, kerana saya ni memang seorang yang hipokrit jika awak nak tahu !

Saya tersentap bila saya dapat satu mesej dari seorang ni, dia cakap kat saya sila jadi diri sendiri dan jangan cover-cover kalau kat kelas or luar atau erti kata lain HIPOKRIT, awak cakap kat rumah lain kat luar lain. hurm hurm ?  teruk sangat ke saya sampai awak cakap saya macam tu. hmm sedih taw saya. tapi takpe saya jawab ape yang awak cakapkan tu. " saya bukan nak cover-cover tapi saya mesti MESTI COVER sebab kat luar ade insan yang bernama LELAKI lagi sekali saya ulang insan yang bernama LELAKI. saya rasa awak pon tahu kita sebagai perempuan ni kena jaga batas-batas yang telah ditetapkan. lainlah kalau saya kat rumah, semua perempuan batasan pon kurang nak berbanding lelaki kan. Akan saya nak gelak besar, nak cakap itu ini dengan sesuka hati. Saya rasa malu, lagi pon saya kan bertudung bidang 60 akanlah saya nak merosakkan nama orang yang pakai tudung bidang besar dan orang yang bertudung labuh kan kan"
Saya harap awak paham ape yang saya maksudkan. Saya ni bukan seorang yang alim sepertimana orang-orang selalu perkatakan, saya cuma insan biasa. Saya ni hanya seorang insan yang lemah awak!!!! kadang-kadang saya melakukan kesalahan dan kekhilafan, takde insan kat atas muka bumi ni yang sempurna termasuklah diri saya sendiri, awak, dan mereka-mereka yang ada kat bumi ni :')
Saya hormat awak, sebagai manusia saya sangat memerlukan teguran dari insan lain kerana itu yang dapat membantu saya untuk memperbaiki diri saya yang lemah ini agar jadi yang TERBAIK daripada yang TERBAIK disisi manusia dan semestinya disisi Allah s.w.t :)

TERIMA KASIH AWAK KERANA MEMPERINGATKAN SAYA ^^

" TIDAK SEMPURNA IMAN SESEORANG JIKA TIDAK MENYINTAI SAUDARANYA"


Without ALLAH, I'm Nothing










Terima Kasih Awak :')



Saya Hormat Teguran Awak itu ^^



Yup Teguran Itu Sangat Penting, Lebih-lebih lagi Insan Macam Saya ni :D















 Semoga Kita Sama-Sama Berjaya Dunia Akhirat, Aminn :')


Ya Allah Jadikanlah Aku Seorang Yang Solehah,
Yang Sentiasa Menyenangi Orang Tuaku 
Serta Orang Lain :)





No comments:

Post a Comment