Saturday 31 March 2012

Sahabat Untuk Selamanya

assalamualaikum :)
sabtu    3.50 pagi
nak share sikit. saya dah 3bulan study kat SMASRA, sekejup jekan ?
kat sana saya rapat dengan sorang budak ni. nama dye Nursyuhada bahari, dia ni budak KL.

ni dye syue, comelkan ? tahi lalat dye tuh mahal ! 
hahaha.
jangan marah syue.



masa mula-II kenal tuh malu-II kucinglah and bagai. kelakar jew. tapi sekarang dah rapat. sangat-sangat rapat macam dah lama kenal, macam dah 3 tahun kenal.
dye kelakar, kadang-II suke memalukan diri sendiri.hehe. tapi dye sangat baik. banyak tolong saya kat ostel, tengs syue :) 
Bukan tuh jew, tak kedekut makanan pon. selalu ajak makan sama-II bekalan dunia akhirat dye tuh. and selalu belanja saya and kawan-II saya.
minggu ni dye tidur dengan saya. tuhlah melantak lagi tengok cerita hantu kat ostel. tengok Flat 3A lah, and cerita tutttttttt ~~
Syue :
  • kite ikhlas kawan dengan syue, kite harap syue pon macam tuh.
  • sorry kalau ade wat syue kecik hati dengan kite, gurau terlampau batas ke, tuh semua tak sengaja and takda niat.
  • halalkan ape syue bagi kat kite ea? makan ke, duet ke, baju ke. ilmu ke ~~
  • tengs, trimas, syukran banyak tolong kite kat ostel. almaklumlah first time duduk ostel. nanty tolong kite lagi taw :)
  • semoga persahabatan kite kekal dunia akhirat walaupon nanty dah berpisah. amin ~~
    tapi kahwin wajib jemput kite taw ! hee.
  • sayang kamu NURSYUHADA BAHARI.
walau macam mana pon saya tetap tak lupe kat twins saya tuh, liyana zulaikha md razed :)
dye tetap my twins.
saya sayang semua kawan-II saya, Falisyana, Saikhad, Smasra and yang lain ~~
sayang awak.
muahhhh !
you still my twins.
muahhh !

Falisyana !
semoga persabatan kite kekal selamanya.

asrama tercinta ? cinta ke? Haha
my ostel.

sahabat in SAIKHAD

kite kawan :)

shabab-II 6 Al-bukhari.


sahabat in SMASRA

No comments:

Post a Comment